Sesja ze zwyciężczynią ALL

Ach co to był za weekend! Kilka tygodni temu odwiedziła mnie AKNEZZ - zwyciężczyni konkursu, w którym brałyście udział na łamach strony AKADEMIARIMMEL.PL. Nagrodą była wycieczka do jednej z największych stolic mody w Europie i na świecie oraz szalone zakupy w samym centrum Londynu.

Bożena  - bo tak brzmi imię laureatki – przyleciała w piątek. Zaraz po zameldowaniu się w recepcji, bez zbędnego tracenia czasu postanowiłam pokazać jej kilka swoich ulubionych miejsc. Warto w tym miejscu wspomnieć o niezwykłej dzielnicy, w której znajdował się wybrany przez organizatorów hotel. Zadbane budynki, kwiaty zwisające z okien czy urokliwe małe knajpki zrobiły ogromne wrażenie na Aknezz.

Aby nie męczyć Bożeny po ciężkiej podróży zdecydowałam się na krótki spacer po malowniczych ogrodach Kensington znajdujących się nieopodal hotelu. Miałyśmy wówczas okazję poznać się nieco lepiej i poczuć  swobodniej w swoim towarzystwie.

Następnego dnia świeże i wypoczęte, z nową energią do działania wyruszyłyśmy po „cel” podróży – zakupy na słynącej z ogromnej ilości sklepów Oxford Street. Bożena była bardzo otwarta na nowe propozycje. Chętnie słuchała moich rad oraz, jak sama przyznała, wyjazd ten uznała za dobrą okazję do wypróbowania nowych, modowych rozwiązań. Nie ukrywam, że doradzanie, odradzanie w kwestiach zakupowych przychodzą mi bardzo łatwo i bez trudnu odnalazłam się w tej stytuacji ;) Ponieważ byłyśmy nieco ograniczone czasowo nie mogłam zabrać Aknezz w mniej znane zakamarki Londynu, gdzie ciężko dotrzeć turystom. Mimo wszystko w większości odwiedziłyśmy sklepy niedostępne w Polsce, co dla Bożeny było niewątpliwą atrakcją.

Po dość pracowitych godzinach w jednym z angielskich pubów zamówłyśmy tradycyjny angielski obiad – FISH AND CHIPS. Do tego szklanka piwa ALE i nie potrzeba nam było nic więcej ;)

Po powrocie do hotelu oraz krótkim odpoczynku Bożena przeszła małą metamorfozę. Fryzura, makijaż kosmetykami RIMMEL oraz szczypta mojej pracy jako stylistki i fotografa w jedej osobie – efekty możecie podziwiać poniżej.

Czymże jest wycieczka do Londynu bez zdjęcia przy Big Ben'ie czy słynnym London Eye? Nie mogłam więc odpuścić i zabrałam Aknezz do samego centrum miasta.  W nowym wydaniu – w pięknej błękitnej spódnicy, słomkowym kapeluszu - wyruszyłyśmy na po kolejne wrażenia. Było mi bardzo miło, że mogłam wcielić się w rolę przewodnika i podzielić się z kimś wiedzą na temat historii, kultury miasta. Bożena z ogromnym zaciekawieniem słucha wszystkiego o czym opowiadałam.

Nazajutrz rano czekałam już w recepcji hotelowej aby odwieźć Bożenę na lotnisko. W drodze opowiadała mi swoje wrażenia z pobytu. O tym jak duże wrażenie zrobił na niej Buckingham Palace czy piękne, białe budynki niedaleko Notting Hill.

Działo się wiele. Podsumowanie weekendu? Uśmiech na twarzy Bożeny mówi chyba wszystko ;)